Wednesday, April 15, 2009

Final T-Shirt Design






















Setelah penat mengundi nilah dia tshirt yang telah dipilih melalui suara ramai, kepada sesapa yang kecewa dengan pemilihan tersebut harap terima seadanya, maklumlah pengundi hantu banyak nih. 

One color print tu bermaksud satu semangat (nak jimat yangg ye nya), gold print, nak nampak muda tidak, tua pun tidak, pepakat le kome, kepada sapa yang perut mengelebung tu diharap dapat mengepiskan dalam masa beberapa minggu nih (termasuk le aku) tapi kalau ada baby kat dalam nak buat camna, kalau tak huruf reunion 2009 tu betul2 kat atas pusat. Printing semua kat sebelah depan for photography purpose, kalau dapat semua orang pakai masa reunion nanti boleh bergambar ramai-ramai.

Atas suara ramai juga tak perlu taruk logo sekolah kita atas alasan logo tu buruk dan takde cikgu nak marah kalau tak taruk. Lagi satu tshirt akan di print jika kita dah cover semua duit makan kat hotel, kalau tak cukup dapat version kertas je le kome, kami tidak mengambil keuntungan pada tshirt tersebut cuma mengambil harga kos dan juga upah runner maklumlah teman tak tahan bau ink, so apa kata sahabat sekalian marilah kita memeriah kan reunion kita tahun ini, insyaalah ianya akan jadi majlis tahunan untuk kita semua. Jumpa selalu kot bosan pulak :)


sahabat kalian
sharin zainon (M3) 


No comments: